Krepšelyje nėra jokių produktų.

Prekių pristatymas

Siuntas pristato DPD kurjerių tarnyba darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.
Jeigu prekė yra sandėlyje, prekė pristatoma per 1 d.d jeigu užsakymas buvo pateiktas iki 14.00val.
Pristatymas Neringos Savivaldybėje arba į užsienį derinamas atskirai, skambinkite +370 655 29 065.
Dėl specialių pristatymo sąlygų galima teirautis telefonu +370 655 29 065arba savo vadybininko.
SVARBU: kai nurodyta, jog siuntą pristatysime per 1 d.d., tai galioja tik užsakymams pateiktiems iki 16.00. Užsakymai pateikti vėliau pradedami ruošti išsiuntimui tik kitą darbo dieną.
Prekių pristatymo taisyklės:
1. Pristatymo išlaidos yra nurodomos atskirai ir pateikiamos Pirkėjo suformuotame prekių krepšelyje.

2. Prekių pristatymui taikomas pristatymo mokestis, o terminas nurodomas prie kiekvienos prekės arba derinamas atskirai. Prekės pristatomos iki objekto be krovos/užnešimo paslaugų, nebent susitariama atskirai.

3. Jeigu patvirtinus užsakymą prekės yra sandėlyje, Pardavėjas įsipareigoja pateikti Jūsų užsakytas prekes Jūsų užsakyme nurodytu adresu Lietuvos teritorijoje vidutiniškai per 1-4 (keturias) darbo dienas po galutinio užsakymo / išankstinės ar PVM sąskaitos faktūros apmokėjimo.

4. Jeigu patvirtinus užsakymą prekių likutis sandėlyje nepakankamas ar jos gaminamos pagal specialų užsakymą, Pardavėjas įsipareigoja pateikti Jūsų užsakytas prekes užsakyme nurodytu adresu šalių individualiai suderintą arba Pardavėjo komerciniame pasiūlyme nurodytą terminą.

5. Užsakytas prekes pristato įgaliotas atstovas ar siuntų tarnybos kurjeris (toliau – pristatantis asmuo). Pirkėjui pasirašius siuntos važtaraštyje / siuntos pristatymo lape ar siuntų tarnybos elektroninėje pristatymo sistemoje yra laikoma, kad Prekė yra perduota Pirkėjui tinkamai ir yra tinkamos kokybės. Pirkėjui išaiškinta, jog nuo Prekės perdavimo momento Pirkėjui tenka visa prekės atsitiktinio žuvimo ar sugadinimo rizika.

6. Prekės pristatymo metu kartu su pristatančiu asmeniu Pirkėjas privalo patikrinti prekės siuntos būklę. Pastebėjęs siuntos pažeidimą, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos važtaraštyje / siuntos pristatymo lape ar nepriimti pristatytos Prekės siuntos bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui pasirašius siuntos važtaraštyje / prekių pristatymo lape ar pristatančio asmens elektroninėje pristatymo sistemoje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga. Jeigu pristatytos prekės komplektacijoje nėra kokių nors dalių ar dokumentų, Pirkėjas privalo apie tai nedelsiant informuoti Pardavėją. klausimų kurjeriui pristačius prekes, laukiame Jūsų skambučio +370 65529065.

Ši svetainė naudoja slapukus ir prašo jūsų asmeninių duomenų, kad pagerintų jūsų naršymo patirtį.